Celebrul brand american a devenit un nume in lumea produselor de make-up in urma cu opt decenii cand Max Factor Junior si-a deschis un studio de machiaj la Hollywood. Putin mai tarziu, Norma Jean, alias Marilyn Monroe, a devenit clienta studioului de frumusete. Imaginea actritei cu parul blond platinat, ochi conturati cu tus si buze rosii senzuale este readusa in prim plan de brand-ul Max Factor deoarece Marilyn Monroe ramane o beauty icon care inspira in prezent milioane de femei. Actrita va aparea ca ambasador Max Factor intr-un set de campanii publicitare, menite sa scoata in evidenta rolul machiajulului care a facut-o celebra mai intai la Hollywood si apoi pretutindeni in lume.In 2014, Marilyn Monroe a ocupat locul al saselea in topul Forbes al celor mai bogate vedete care nu mai sunt in viata, numele ei generand venituri de 16,8 milioane de dolari, scrie Mediafax.Frumoasa Marilyn Monroe a murit pe 5 august 1962, la varsta de 36 de ani, dar acest lucru nu impiedica brand-ul Max Factor sa ii promoveze imaginea de sex-symbol.