Reguli de eticheta care se aplica in timpul conversatiei

Reguli de eticheta care se aplica in timpul conversatiei

Nu se ridica tonul. Chiar daca persoana cu care discuti nu intelege din prima ce ai spus, repeta mesajul, fara a ridica tonul.

Regulile de conversatie prezentate sunt valabile atat in cazul discutiilor care au loc intre patru ochi, cat si in cazul convorbirilor telefonice.

Sursa: Brides.com

Pagina 2/2

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.

Furnizori recomandati
Produse recomandate

Articole similare

Descopera alte materiale care au legatura cu subiectul acestui articol.

Cele mai noi articole
Recomandari

CONTUL MEU

LIKE US


GALERII FOTO

Idei pentru nunta ta! Mii de poze din care sa te inspiri!

Informatii despre rochii mireasa, rochii seara, restaurante si organizare nunta on Facebook VM pe
Facebook
Follow viitoaremireasa on Twitter VM pe
Twitter
Follow US on Google+ VM pe
Google+
Follow ViitoareMireasa.ro on Pinterest VM pe
Pinterest