Cand au aparut "regii fashionului 3D" nimeni nu se mai jucase atat de indraznet cu dimensiunile. Gusturile olandezilor pentru maximizare, stratificare si lux s-au remarcat frecvent in ultimii 15 ani ai fashionului european. Mai mult decat atat, nonconformistii designeri au readus in prim-plan o mireasa uitata: mireasa supradimensionata.
Doi designeri, acelasi destin
S-au nascut in acelasi an, 1969. Seamana ca doua picaturi de apa. Cateodata se pare ca Viktor Horsting si Rolf Snoeren sunt una si aceeasi persoana! S-au cunoscut pentru prima oara la Academia de Arte si Design din Olanda, iar in 1993, la Paris, au inceput o afacere impreuna. Era capitala modei europene si singurul mod de a razbate intre mai marii fashionului era sa vii cu ceva inovator... off the top. Prima lor colectie "Hyere", bazata pe deformarea, reconstruirea si presararea cu elemente inedite a modei de pana atunci, le-a adus trei premii la "Salonul European al Tinerilor Stilisti", din cadrul Festivalului de Moda.
Viktor & Rolf, regii modei 3D
Urmatoarele 4 colectii, in care au experimentat arta spatiala si s-au jucat cu dimensiunile le-au asigurat drumul catre prima lor linie haute-couture, in 1998. Si de atunci... ziarele i-au denumit "Vicktor & Rolf, regii modei 3D". Un an mai tarziu, s-au intors cu o colectie ready to wear, numita "Stars and Stripes", iar in 2003, cu linia "Monsieur", au intrat pe un domeniu mai putin incercat: moda pentru barbati. Au continuat cu pantofi si accesorii, ochelari si, mai tarziu, parfumuri de prima clasa. Din dorinta de a se extinde, in 2003, cei doi adorati ai catwalk-urilor parisiene au incheiat un fabulos contract cu magnatul italian Renzo Rosso si compania acestui " Only The Brave", permitand brandului Victor&Rolf sa se extinda in toata Europa.
Descopera alte materiale care au legatura cu subiectul acestui articol.