Dupa brandul de succes, “Tata si Fiul” infiintat in 2000, Alexandru Ciucu revine si in 2010 cu “Ego.Escape”, o colectie ce lasa spiritul masculin sa evadeze din cotidianul vestimentar. Beneficiind de amabilitatea unui gentleman veritabil, www.miresedisperate.ro a aflat care sunt tendintele si preferintele in vestimentatia mirelui in 2010.
Carui tip de mire ii este destinat designul “Alexandru Ciucu”?
Brandul Alexandru Ciucu se adreseaza barbatului rafinat, care este intotdeauna atent la detalii si care stie ca modul in care se imbraca este prima lui carte de vizita. Aceasta ecuatie este cu atat mai mult valabila in cazul unui mire, in cea mai importanta zi a vietii lui: nunta.
De unde vine inspiratia colectiei “Ego.Escape 2010”?
Ego.Escape a avut ca sursa de inspiratie suprarealismul dalinian si evadarile acestuia din spatii conventionale. Costumul barbatesc se inscrie in general in linii clasice, iar eu am dorit prin aceasta colectie sa las spiritul masculin sa “escape” din cotidianul vestimentar.
Ce tipare abordeaza si intre ce preturi se incadreaza costumele colectiei “Vanity.Him”?
Vanity.Him a fost prima colectie Alexandru Ciucu si a avut doua abordari: Smart Business si Ceremonie. Ideea colectiei a fost de a revigora concepte vestimentare croite pe tiparul retromodernismului si de a reinventa valorile masculine pe directiile amintite mai sus. Un costum costa intre 700 si 1200 de euro.
Descopera alte materiale care au legatura cu subiectul acestui articol.