Dupa succesul initial, Mulberry a continuat sa creeze item-uri iconice, precum geanta Bayswater, iar brandul a devenit cunoscut si in afara granitelor Marii Britanii. Sub conducerea mai multor directori creativi talentati, precum Luella Bartley sau Giles Deacon, brandul si-a castigat notorietate internationala, insa sub conducerea Emmei Hill (care a lucrat cu Marc Jacobs si Calvin Klein) a stralucit in adevaratul sens al cuvantului.
Emma Hill este cea care a declarat ca cea mai mare realizare a sa este sa vada accesoriile Mulberry pe strada, purtate de femei obisnuite. Astfel, toate modelele reprezentative (Bayswater, Cecily, Del Ray, Lily, Alexa, Clemmie, Eliza, Daria, Bryn, Trout, Postman, Maisie) sunt produse in marimi si nuante diferite pentru a acoperi o paleta cat mai larga de preferinte.
Azi, Mulberry este un brand comercializat pe toate continentele, iar faptul ca numarul magazinelor din Marea Britanie este acum mai mic decat cel al magazinelor din afara tarii de origine, spune multe despre succesul pe plan international. In plus, Bruno Guillon, chief executive Mulberry (in trecut managing director al companiei Hermes) si-a propus sa pozitioneze brand-ul cat mai sus si sa mute productia, exclusiv in Europa.
Descopera alte materiale care au legatura cu subiectul acestui articol.