6 SFATURI SPECIALE DE PRIMAVARA

6 SFATURI SPECIALE DE PRIMAVARA

1. Faceti exces de legume proaspete

A venit momentul sa renuntati complet la garniturile clasice pentru friptura (cartofi, legume fierte) si sa le inlocuiti cu salata. Este plina piata de tot felul de verdeturi: castraveti, ardei, salata verde, rosii, ceapa, ridichi, usturoi, morcov. Profitati din plin si mancati de cel putin 2 ori/zi cate o salata asortata. Este cea mai buna sursa de vitamine si minerale, contine multa apa si fibre, deci "umfla burta", ne tine satui, previne constipatia si absoarbe grasimile din intestin.Stropiti totul cu 1-2 lingurite cu ulei de masline si otet si aveti alimentul ideal.

Nu uitaTI de ierburile aromate (marar, patrunjel) care ar trebui consumate nu drept condimente, ci in cantitati mult mai mari, ca alimente. Mararul este principalul inamic al celulitei, iar patrunjelul contine mai multa vitamina C decat citricele.


2. Cresteti consumul de peste

Consumati orice tip de peste (indiferent cat este de gras) preparat la gratar, fara piele, fara a va face griji din punct de vedere al caloriilor si fara sa va fie teama de un exces. A se evita pestele prajit!


3. Inlocuiri de sezon!

Inlocuiti din meniul vostru alimentele "invechite" gen: piure de cartofi, cartofi prajiti, pilaf, paste fainoase, cu alimente de sezon: dovlecei, spanac, varza calita, orez cu stevie, ciorba de loboda, urzici.

Pagina 1/3

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.

Furnizori recomandati
Produse recomandate

Articole similare

Descopera alte materiale care au legatura cu subiectul acestui articol.

Cele mai noi articole
Recomandari

CONTUL MEU

LIKE US


GALERII FOTO

Idei pentru nunta ta! Mii de poze din care sa te inspiri!

Informatii despre rochii mireasa, rochii seara, restaurante si organizare nunta on Facebook VM pe
Facebook
Follow viitoaremireasa on Twitter VM pe
Twitter
Follow US on Google+ VM pe
Google+
Follow ViitoareMireasa.ro on Pinterest VM pe
Pinterest