Slabind pentru rochia de mireasa. 10 pasi eficienti

Slabind pentru rochia de mireasa. 10 pasi eficienti
Slabind pentru rochia de mireasa. 10 pasi eficienti Slabind pentru rochia de mireasa. 10 pasi eficienti Slabind pentru rochia de mireasa. 10 pasi eficienti Slabind pentru rochia de mireasa. 10 pasi eficienti Slabind pentru rochia de mireasa. 10 pasi eficienti Slabind pentru rochia de mireasa. 10 pasi eficienti

Lungul drum spre rochia de mireasa perfecta este la fel de lung si de incurcat pentru orice mireasa, indiferent de silueta. O regula care se impune in cazul fiecarei mirese este sa isi accepte defectele si abia apoi sa caute o rochie de mireasa care sa-i evidentieze frumusetea si feminitatea. Insa, ce te faci cand stresul dinaintea nuntii te trimite des la frigider si rochia de mireasa cumparata este deja cu 3 numere mai mica. Nu te panica! www.miresedisperate.ro te invata cum sa slabesti pentru rochia de mireasa.

1. Pregatirea fizica si psihica. Vei atinge succesul alegand o data de incepere a intregii proceduri. Acorda-ti cateva zile de pregatire fizica si emotionala. Modifica-ti orarul, bucataria si modul de viata pentru a marca inceputul unei noi etape. Fa ordine printre lucrurile tale, doneaza si daruieste obiecte si lucruri despre care stii sigur ca nu-ti vor mai folosi in viitorul apropiat.

2. Determina-ti nivelul de fitness. Masoara-ti dimensunile corporale: bust, talie, solduri si coapse. Apoi noteaza-ti performantele: cat timp iti ia sa alergi 3 km sau cate genoflexiuni poti face in 60 de secunde. Urmareste de-a lungul procesului de slabire, cat de mult ai evoulat. Ar fi ideal sa fii monitorizata de un trainer care sa-ti stie obiectivele si care sa te ajute in demersul tau.

3. Exercitiile de aerobic. Incepe prin a depune efort de 3 ori pe saptamana, crescand ratia cu cate 20 de minute. Stabilizeaza-te la o ora, de cate 3 ori pe saptamana. Inotul, ciclismul, mersul pe jos sau joggingul sunt alte exercitii cu care poti alterna orele de antrenament obisnuite. Odata ce rezistenta ta fizica se imbunatateste, creste nivelul si anduranta exercitiilor. Poti face miscare 10 minute dimineata sau la pranz, iar seara poti alerga 30 de minute.

Pagina 1/3

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.

Furnizori recomandati
Produse recomandate

Articole similare

Descopera alte materiale care au legatura cu subiectul acestui articol.

Cele mai noi articole
Recomandari

CONTUL MEU

LIKE US


GALERII FOTO

Idei pentru nunta ta! Mii de poze din care sa te inspiri!

Informatii despre rochii mireasa, rochii seara, restaurante si organizare nunta on Facebook VM pe
Facebook
Follow viitoaremireasa on Twitter VM pe
Twitter
Follow US on Google+ VM pe
Google+
Follow ViitoareMireasa.ro on Pinterest VM pe
Pinterest