Dieta pentru un „somn de frumusete” eficient

Dieta pentru un „somn de frumusete” eficient
Dieta pentru un „somn de frumusete” eficient Dieta pentru un „somn de frumusete” eficient Dieta pentru un „somn de frumusete” eficient

Cremele, mastile si tratamentele cosmetice profesionale pot imbunatati aspectul pielii, dar odihna este conditia esentiala pentru un ten luminos, ca de portelan.

Pentru a elimina cearcanele, ridurile sau acneea ai nevoie de minim 7 ore de somn.

Alimentatia potrivita poate intensifica efectele cremelor pe care le aplici seara si iti revigoreaza tenul.

Iata ce trebuie sa includa o cina delicioasa, ideala pentru un somn odihnitor, cu efecte "magice" aspura pielii:

1. Migdale

30g de migdale crude consumate seara relaxeaza sistemul nervos si musculatura, fiind o sursa excelenta de magneziu si triptofan.

In plus, mentin nivelul optim de hidratare a pielii si previn ridurile datorita continutului ridicat de vitamina E si flavonoizi.

Daca nu iti plac migdalele simple, le poti combina cu 2-3 lingurite de miere.

2. Banane

Aceste fructe reprezinta un cocktail de vitamine esentiale pentru un ten neted si stralucitor.

Datorita continutului de serotonina si melatonina au un efect usor sedativ, luptand eficient impotriva insomniei.

Pagina 1/2

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.

Furnizori recomandati
Produse recomandate

Articole similare

Descopera alte materiale care au legatura cu subiectul acestui articol.

Cele mai noi articole
Recomandari

CONTUL MEU

LIKE US


SHOP ViitoareMireasa.ro

GALERII FOTO

Idei pentru nunta ta! Mii de poze din care sa te inspiri!

Informatii despre rochii mireasa, rochii seara, restaurante si organizare nunta on Facebook VM pe
Facebook
Follow viitoaremireasa on Twitter VM pe
Twitter
Follow US on Google+ VM pe
Google+
Follow ViitoareMireasa.ro on Pinterest VM pe
Pinterest